MY AUTUMN ESSENTIALS

Ahoj všichni! Dneska jsem měla naplánované focení se sestrou, ale nakonec to nějak nevyšlo. Byla zima, poprchávalo a nám se do toho, pop...


Ahoj všichni!
Dneska jsem měla naplánované focení se sestrou, ale nakonec to nějak nevyšlo. Byla zima, poprchávalo a nám se do toho, popravdě, moc nechtělo. Mám tu pro vás ale trochu oddychovější článek a to jsou věci, bez kterých pro mě podzim není podzim. Jak už jsem několikrát psala, podzim je moje nejoblíbenější roční období. Spousta lidí sice říká, že podzim je pro ně moc depresivní a valná většina lidí má radši teplé letní měsíce, než sychravý podzim.

my autumn essentials
Co miluji na podzimu je právě to chladné počasí, déšť a stále kratší a kratší dny. Miluju taky to, když přijdu domů, udělám si čaj, zabalím se do deky, posadím se na okno a u zapálené svíčky se začtu do knížky, nebo si pustím nějaký seriál.

1/ Tmavě fialové odstíny rtěnek - Tmavé rty jsou pro mě symbolem podzimu, oživí každý outfit a navíc sluší snad každému. A jednou za rok se přece nemusíme bát jít ven s výraznými rty, nebo snad ne?
2/ Oversized svetry - Svetry velikostí L, XL a kolikrát i XXL jsou základem mého podzimního šatníku. V podzimních a zimních měsících mě neuvidíme v podstatě v ničem jiném. Člověk se v tom cítí pohodlně a ještě to vypadá dobře, tak proč ne?
3/ Káva nebo čaj - Pro mě nutnost v chladných deštivých dnech a pomůcka k probuzení do krásných chladných rán.
4/ Basic trička - Nakupuji je pořád a pořád jich nemám dost. Jsou pro mě důležitá do jakéhokoliv ročního období.
5/ Fairy lights Večer s knížkou, čajem, tichou, klidnou hudbou na Spotify a zapnutými světýlky? Dokonalost.
6/ Teplé ponožky - Nedávno jsem jedny znárodnila kamarádovi. Nedokážu si bez nich představit jediný den.
7/ Deky - Sedět zachumlaná v okně a pozorovat kapky dopadající na okenní tabulky má taky svoje kouzlo a svojí romantiku.
8/ Svíčky - To myslím nepotřebuje komentář (:D)
9/ Šály - Nejen proto, abych nenachladla, ale i proto, že je přece hrozně příjemný stát na zastávce, čekat na autobus a být zachumlaná do obrovské šály a tolik nevnímat okolní chlad.
10/ Beanies - Jakákoliv čepice, nejen beanie je pro mě potřeba jak do zimních tak právě i do podzimních měsíců. Dřív jsem čepice nerada nosila, nesnášela jsem je a postupem času objevuji jejich kouzlo a hlavně upotřebení.
11/ Sherlock - Bez seriálu Sherlock a naprosto dokonalého Benedicta si nedokážu představit podzim a později ani zimu. Proto mě v tomhle období neuvidíte koukat na skoro nic jiného než na Sherlocka (i když ho znám už skoro nazpaměť)
12/ Teplá bunda/ kabát - Nepotřebuje komentář, jsem zmrzlík No.1 a bez bundy si nedokážu představit ranní cestu do školy.



You Might Also Like

2 lovely comments

  1. Nějakou takovou bundu mám teď na wishlistu, tak snad si jí pořídím, i když ji má už skoro každý *-*
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  2. So všetkým súhlasím, bordová a tmavozelená sú pre mňa naj farby! :)

    Bari Bircak

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.