HERSCHEL

 Freshlabels nezklamaly a vytoužený batoh mi poslaly. Jsem do něj absolutně zamilovaná, i když prej vypadám ještě menší, než jsem (hlavně...


 Freshlabels nezklamaly a vytoužený batoh mi poslaly. Jsem do něj absolutně zamilovaná, i když prej vypadám ještě menší, než jsem (hlavně s tou tarantulí na hlavě). Taky prej vypadám jak prvňáček a ne jako dospělák, ale to mi vůbec nevadí, protože na tu slavnou dospělost jsem si furt nezvykla (protože ten fakt, že po mě nikde nechtěj občanku a když jo, tak mě nepošlou domů s tím, že jsem moc mladá, je divnej).
Další věc je, že tenhle outfit jsme fotily už někdy začátkem prosince a já byla přesvědčená, že ho sem nahraju hned a bez protahování, jenže tomu bylo a je jinak a dneska už je konec prosince a já po téměř roce nahrávám něco, co vypadá jako outfit (ono se to teda tak i prezentuje..)
Každopádně abych se podělila o nějaký novinky, tak žádný nemám. Nebudu ani říkat, že zase brzo napíšu něco, co bude připomínat článek, ale slibovat to nebudu, známe se :D.
A mimochodem.. taky tak milujete Vánoce a obdarovávání svých blízkých? Já to zbožňuju, proto je pro mě Štědrý den skvělá příležitost.
Brzo se ozvu (stejně jsem to řekla! :D)


















kabát: zoot.cz
boty: adidas.com
šála: ffmoda.com/cz

You Might Also Like

3 lovely comments

  1. Ten batoh je ozaj neskutočne krásny :)

    ReplyDelete
  2. Ten batoh je fakt pecka, ale dost mi líbí i ta šála :D Jinak krásný nový rok! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Ten batoh je skvělej, vážně!
    A Vánoce jsou moc fajn, mám ráda tu pohodu. Nikdo nic neřeší, mám spoustu času na přátele a rodinu především. :)
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.