EXPLORE WITH ME

Ahoj všichni! Konečně jsem se o víkendu rozhodla vytáhnout paty z domu a vydala se prozkoumávat okolí v naší vesničce. K dvouhodinové...



Ahoj všichni!

Konečně jsem se o víkendu rozhodla vytáhnout paty z domu a vydala se prozkoumávat okolí v naší vesničce. K dvouhodinové procházce jsem přesvědčila i sestru a jejího přítele, od kterých jsem sice celou dobu neposlouchala nic jiného než "Jsi horší než můj pes!", protože jsem co chvilku zastavovala, abych něco vyfotila. Bylo to skvělý odpoledne, který jsme zakončili čekáním a následným pozorováním západu slunce. Jednoho z nejnádhernějších a vlastně pomalu i posledních teplých západů slunce letos.

Dál bych chtěla zmínit už jenom to, že jsem byla nominovaná na Blogerku roku v kategorii Cosmo Objev! Strašně bych chtěla poděkovat lidem, kteří mě nominovali a hlavně bych chtěla poděkovat těm, kteří by za mě případně hlasovali. Je pro mě úspěch už jen to, že jsem byla nominovaná a jsem z toho šťastná jako malá holka. Děkuju, tohle všechno je možný jenom díky vám, čtenářům tohohle malýho snu <3






















You Might Also Like

3 lovely comments

  1. Krásné fotky, mám ráda tuhle podzimní atmosféru. Cítím se tak nějak volně a nespoutaně. A spokojeně.
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  2. Pěkné fotky! Také mám teď na podzim moc ráda procházky v přírodě :)
    The Colorful Blog

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.