NEW YEAR - NEW ME

Budu jako všechny ostatní blogerky a také se připojím se shrnutím uplynulého roku. Rok 2015 pro mě byl velice přínosným rokem a hod...



Budu jako všechny ostatní blogerky a také se připojím se shrnutím uplynulého roku.
Rok 2015 pro mě byl velice přínosným rokem a hodně se změnilo. Zažila jsem nejlepší léto, vrátila se zpět k blogování a zase blogovou sféru na pár měsíců opustila. Možná čekáte, že se budu jako každá blogerka omlouvat za to, že jsem nepsala a zdůvodňovat vám to tak, že budu tvrdit jak jsem to nezvládala skloubit se školou a irským tancem, který je mým koníčkem již několik let. Nebudu. Řeknu vám na rovinu, že jsem neměla nápady, chuť, materiály a náladu. Ale buďme pozitivní a nechme negativitu v roce minulém.
Důležité momenty v tomto roce? Návrat k blogování a spuštění tohoto blogu. Nejúžasnější a bezkonkurenční léto s přáteli, přípravy dětského tábora od zimy do začátku letních prázdnin. Oslava sedmdesátých narozenin 'tety' ze Znojma a procházka Jihlavou a Znojmem s rodinou. Objevování nejrůznějších kaváren. Podívala jsem se do nádherné Anglie a tím si splnila jeden ze svých snů. Předposlední den roku jsem navštívila Primark v Drážďanech.
Hlavní věcí tohoto roku ale nebyly jen tyto zážitky, díky kterým jsem mimo jiné prožila nádherný rok. Hlavní náplní uplynulého roku byla pozitivita a radost z maličkostí. Snažila jsem se být co nejvíce pozitivní a rok si užít. Dosáhla jsem několika úspěchů mezi které patří díky vám i nominace na Blogerku roku v kategorii Cosmo Objev. Bohužel jsem se nedostala do TOP 10, ale i tak mě to neskutečně nakoplo a měla jsem hned větší náladu psát.
Můžu říct, že tento rok byl pro mě opravdu přínosným a doufám, že rok 2016 uplynulý rok překoná.


A budeme-li se bavit o slavných novoročních předsevzetích, tak nemám skoro žádná. Mám jedno hlavní a tím je pozitivní naladění a optimismus. Je již klasikou, že skoro každý tvrdí, že když přijde nový rok, změní se s ním i on. Je to skvělá věc, protože pokud chceme měnit věci kolem nás, musíme nejprve změnit sebe. a čím dříve to uděláme, tím dříve uvidíme výsledky.
Chtěla bych vám všem, mým milovaným čtenářům, popřát krásný a pozitivní rok 2016, ať překoná roky předchozí a nezapomeňte se usmívat, protože úsměv nic nestojí.

PS: Omlouvám se za kvalitu některých fotografií, jsou focené telefonem.





You Might Also Like

6 lovely comments

  1. Prajem všetko dobré do nového roku - nech ti ten optimizmus vydrží až do konca!
    BEELIEVIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tobě krásný nový rok a doufám, že nekonečný optimismus bude provádět tento rok i tebe! :)

      Delete
  2. Moc pěkný Johy :) naprosto s tebou souhlasím..stay positive!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :* Optimismus a pozitivní naladění je přece děsně důležitý :)

      Delete
  3. Je vidět, že jsi si rok 2015 užila a přeji ať ten aktuální rok, je ještě lepší.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tobě taky přeji jen ten nejkrásnější rok 2k16 a ať se ti vyplní všechno, co si přeješ:)

      Delete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.