MY FAVOURITE COFFEEHOUSE #1



Když se budeme bavit o mých oblíbených kavárnách, rozhodně musím zmínit Costa Coffee. Miluju jejich kávu, miluju prostředí jejich kaváren a miluju tu přátelskou a milou atmosféru, která se rozlévá kavárnou. Občas mi sice leze na nervy, že je tu milion osm lidí, ale nikdy mi to nezkazí mojí malou chvilku s kávou. Moje malé rande. 
Rozhodně se těším, až se vytasí s podzimními příchutěmi a já budu moct jenom chodit a pít kafe z Costy.
Včera jsem právě zavítala do Costa Coffee po velmi dlouhé době a tentokrát vlastně díky sestře a jejímu příteli, se kterými jsem si užila opravdu skvělý posezení v kavárně. Všichni jsme byli naladěni příjemnou náladou a dokázali si zachmuřené pondělí zpříjemnit společným odpolednem u kávy. 
Jestli se mě někdo bude ptát, jakou doporučuji příchuť kávy, bude to moje nová láska Toffee Latté! Nešlo tomu odolat už jenom kvůli tomu názvu a když mi to nakonec přinesli, myslela jsem, že jsem se ocitla v kávovém nebi. Vážně to můžu všem jenom doporučit. 
Ovšem původní včerejší plán byl nafotit outfit, z čehož nakonec sešlo protože pršelo a pak už se nám do toho ani moc nechtělo, tak jsme radši dál seděli v této útulné kavárničce. 












You Might Also Like

1 lovely comments

  1. Costu vždy navštívim, keď som v zahraničí, napríklad teraz v Londýne :)

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.