SEPTEMBER 2k15 FAVOURITES

Blíží se ta doba, kdy velké procento blogerek přidává články, ve kterých zmiňuje věci, které jim za poslední měsíc přirostly k srdci. A ne...

Blíží se ta doba, kdy velké procento blogerek přidává články, ve kterých zmiňuje věci, které jim za poslední měsíc přirostly k srdci. A nebyla bych to já, kdybych se k tomu procentu blogerek nepřidala.
Začnu knížkou od Anthonyho Horowitze. Tahle knížka byla asi jedna z prvních, která mě skutečně šokovala svým závěrem. Nebudu vám říkat, co se tam stalo, nebudu dávat žádný spoiler, nic takového. Řeknu vám jen to, že obrat, který tam nastane nikdo ze čtenářů snad nečekal (nebo já rozhodně ne) a že mi to změnilo pohled (i když je to fikce psaná nezávazně k příběhům o něm) na příběhy o Sherlocku Holmesovi. A to tak, že nebudu schopná se dívat na jednotlivé díly seriálu, nebo číst knížky o něm bez toho, aniž bych si vzpomněla na zvrat a vysvětlení v knížce Moriarty. Rozhodně všem doporučuji a ještě více těm, kteří jsou stejnými milovníky Sherlocka Holmese.
Pak přichází na řadu tohle tmavě modré tričko s dlouhým rukávem (Takko). To tričko jsem si oblíbila až nehorázným způsobem. Kdybych mohla, nosím ho každý den, protože je děsně pohodlné a příjemné. A rozhodně se již brzy objeví v nějakém outfitu, takže se máte na co těšit.


Mezi mé další oblíbené věci za měsíc září patří určitě paletka od Makeup Revolution London - Flawless (399,-). Stíny jsem si nedělala jinak, než z této paletky a zbožňuju na nich právě to, jak krásně drží na víčku celý den a při večerním odličování jsou pryč během chviličky. Odličují se tedy jedna báseň. Co se týká pigmentace stínů, tak není úplně perfektní, ale to vůbec nevadí, protože stíny se dají krásně navrstvit a tak člověk dosáhne požadované intenzity stínu. Ovšem krásného efektu lze dosáhnout i bez intenzivnějšího vrstvení. Zkrátka a dobře jsem si tuhle paletku zamilovala.
Dál, co se kosmetických výrobků týče, jsem si zamilovala řasenku od MaxFactor 2000 Calorie. Řasenka má klasický kartáček s delšími štětinkami. Ačkoliv mi vyhovují spíše plastové kartáčky s kratšími štětinkami, tahle řasenka mi dělá krásný efekt na řasách a já si vůbec nemůžu stěžovat. Moje krátké řasy krásně prodlouží a zároveň přirozeně zahustí.
A poslední kosmetickou věcí je konturovací tužka na rty od Essence (30,-). Tahle tužka je mojí téměř každodenní společnicí už od léta a já na ní nedám dopustit. Sice nevydrží celý den, nevydrží na rtech po jídle a pití, tudíž ji musím několikrát přetírat, ale je to právě ten odstín, který jsem tak dlouho hledala. Nádherná mauve barva, akorát se hodící k podzimnímu líčení.

You Might Also Like

3 lovely comments

  1. aj ja veľmi rada píšem o srdovkách, teda v poslednej dobe iba o tom

    monyways.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Tu konturku mám a je super :) pěkný blog, sleduju <3
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  3. Já jsem si říkala,že název té knihy je mi povědomý, taky jsem koukala na Sherlocka :D. A tahle řasenka je nejlepší :).

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.