SAINT PADDY'S DAY

Ahoj všichni čtenáři i náhodní zbloudilí! Dnes mám pro vás po dlouhé době outfit. Tenhle je focený narychlo a proto je to vidět na kv...



Ahoj všichni čtenáři i náhodní zbloudilí!

Dnes mám pro vás po dlouhé době outfit. Tenhle je focený narychlo a proto je to vidět na kvalitě fotek, tmavé, nekvalitní. No a také na kvalitě zvoleného oblečení. Pod sáčkem z Tchiba jsem původně měla pruhované triko, ale jelikož jsem se zúčastnila Patrikovského Flashmobu, který pořádaly všechny taneční skupiny irského tance z Prahy. Takže proto mám na sobě trochu oversized tyrkysové triko, které naprosto ničí celý outfit. Ale jelikož jsem si řekla, že jsem vám o sobě nedala dlouho vědět, tak aspoň něco. Příště slibuji propracovanější outfit!
A snad už jen.. KRÁSNÝ SVÁTEK SVATÉHO PATRIKA!!!








blazer // tchibo
t-shirt // friend's
coat // ???
leggings // tchibo
shoes // english eshop (?)
bag // Canada

A teď už jen behind the scenes, aneb co se děje, když se nemá fotit.


You Might Also Like

2 lovely comments

  1. To tričko tam nevyzerá až tak zle :D A fotky behind the scenes sú tiež úžasné :D
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Snad ti to vyjde!!! :) Nebo alespoň nějakej festival :)
    A přidej nějakej článek!!! :D
    Jinak kabát supr! :)

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.