DR. MARTENS

Hi lovies! Dneska pro vás mám po menší pauze od outfitů právě outfit. Byla jsem fotit s kamarádkou a vyrazily jsme do parku Sacré...



Hi lovies!

Dneska pro vás mám po menší pauze od outfitů právě outfit. Byla jsem fotit s kamarádkou a vyrazily jsme do parku Sacré-Coeur na Andělu. Konečně nám to vyšlo a vyšly i pěkné fotky, což jsem skutečně ráda. 
Zvolila jsem outfit vlastně All In Black a myslím, že to vypadalo opravdu povedeně, hlavně ještě v kombinaci s mými Willy Wonkovskými brýlemi, které uvidíte na jedné, nebo dvou fotkách. Make-up bohužel nikde vidět není, ale použila jsem novou paletku od MakeUp Revolution Iconic 1. Jsem s ní na jednu stranu velmi spokojená a na druhou stranu jsem od ní čekala trochu více, ale co bych chtěla za 179 Kč. 
Co jsem ještě chtěla zmínit je to, že na články bohužel nemám teď tolik času, sice druhé pololetí teprve začalo, ale já jsem teď týden chyběla ve škole, takže si potřebuji dopsat všechny sešity (nebudu vám ani říkat, že jsem si do některých nepsala už dobré tři měsíce). Jinak brzy určitě čekejte onen slibovaný článek "The best of the month of January", vím, že už je skoro polovina února, ale slíbila jsem to a hlavně to jsem chtěla s touhle měsíční "sérií" začít pořádně a ne v polovině roku. 
Dál vám sice nebudu prozrazovat, na jaké články se můžete těšit, ale můžu vám slíbit, že se pokusím udělat nejvíc, kolik budu moct, aby se bylo na co se těšit.
Jinak všem čtenářům a čtenářkám moc děkuji za ohlasy k mým fotkám a článkům, moc si toho vážím, i když na ně neodpovídám. A hádejte, co ještě.. 

PŘEKROČILI JSME SPOLEČNÝMI SILAMI HRANICI 1,000 NÁVŠTĚV NA BLOGU!!












Wearing: Coat // ???
Leggings // Tchibo
Boots // Dr.Martens
Beanie // theparanoid.sk
Sunglasses // DM / New Yorker

You Might Also Like

2 lovely comments

  1. Super fotky :-) Jsem rada, ze nejsem jedina kdo je schopnej si sesity nepsat i nekolik mesicu :-D Ono staci chvili chybet a jednomu se to nechce hned dopisovat a cim vic toho je, tim je to horsi :-D Pak se po par mesicich proberu a od nekoho si to nakopiruju s tim, ze si to nekdy prepisu :-D

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.