BEIGE COAT

Hi lovies, Dnes jsem tu s dalším outfitem, tentokrát, jak jste si mohli všimnout, mám na sobě lehce jarní kabátek, sáčko, či jak to...


Hi lovies,

Dnes jsem tu s dalším outfitem, tentokrát, jak jste si mohli všimnout, mám na sobě lehce jarní kabátek, sáčko, či jak to nazvat. Musím uznat, že to nebyl úplně nejlepší nápad, jelikož mi byla, i přes krásně jasné slunce, zima, ale myslím, že to pro jednou bylo příjemné oživení. Rozhodně plánuji si na příští zimu koupit i jiné bundy, nebo kabáty, jelikož letos jsem to poněkud nestihla a myslím, že i když je teprve konec ledna a čeká nás ještě jeden zimní měsíc, žádný nový kabát si nemá cenu kupovat, i když jsou teď ještě posledních pár dní všude slevy.Přemýšlím, že se zítra ještě skočím podívat do ZARY, jestli tam zbylo ještě něco, co by stálo za ten hřích. 
Původně jsem měla jít sice fotit s kamarádkou ze třídy, se kterou jsem byla domluvená už od středy, ale nakonec jsme se na to vykašlaly. Ne proto, že by se nám nechtělo, ale proto, že bylo počasí celkem nepříznivé pro focení, jelikož děsně foukal vítr a svítilo prudké slunce. Ale i přes to všechno byl dnešek velmi vydařeným dnem. Ve škole jsme si odseděli pět hodin a šestou hodinu jsme dostávali vysvědčení, které oficiálně mohu označit jako nejhorší vysvědčení za celých devět let a jedno pololetí k tomu. No, a konečně nás pustili ven, abychom si mohli všichni pořádně užít jeden den prázdnin, který já nestrávím jinak než tím, že budu jen skoro celý den v posteli sledovat filmy a odpočívat. 
Abych řekla pravdu, nemohla jsem se jednodenních prázdnin dočkat, sice mají jen jeden den, ale i ten jeden den je pro mě hodně. Znamená to jeden den odpočinku, pořádného spánku a klidné atmosféry navíc.









F&F // shoes
ZOOT // sweater
Tchibo // leggings
Thrifted // coat
ELLE // bag

You Might Also Like

4 lovely comments

  1. Slusi ti to :-) Taky jsem za ten jeden den rada a uz se tesim jak nebudu muset zitra brzo vstavat. Vikend vzdycky utece silene rychle. Ale tento tyden mi rychle utikaly i ty 4 dny skoly. Mohlo by to tak byt normalne, 4 dny skoly a 3 volna :-D Jinak zitrek stravim asi podobne jako ty :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 dny školy a 3 dny volna by se mi vážně hodily. Vždycky jsem už v úterý děsně unavená a nejradši bych zůstala v posteli ještě tak dvě hodiny.

      Delete
  2. Kabátik je krásny - milujem kombináciu bielej, čiernej a hnedej :)
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pěkný outfit, působí na mě podzimně :)

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.