RED LIPS

Hi lovies, dnešek se ukázal jako krásný, příjemný a optimisticky naladěný den. A ačkoliv byla strašná zima, tak jsem se vydala fotit n...



Hi lovies,
dnešek se ukázal jako krásný, příjemný a optimisticky naladěný den. A ačkoliv byla strašná zima, tak jsem se vydala fotit na Nábřeží, kde byla zima pochopitelně ještě větší. 
Možná jste si už všimli, ale pokud ne, tak vám to stejně musím sdělit. Na předešlých fotkách outfitů jsem měla, no, ne úplně krátké vlasy a pokud jste si doposud nepovšimli, tak ano, mám takové delší mikádo. Chtěla jsem se vám s tím pochlubit snad co nejrychleji, že jsem již minulý týden v pátek nutila sestru jít se mnou fotit, ale ta se bohužel nedala, tak jsem se domluvila s kamarádkou, že půjdeme fotit v pondělí, což bohužel také nevyšlo, jelikož mi nebylo úplně dobře a hlavně jsem nakonec ztratila i chuť. No, vše vyšlo konečně až na dnešek, kdy jsem se se svým dlouholetým kamarádem sebrala a šla nafotit nějaké ty fotky, bohužel jich je jen pár, protože jak už se tak stává, smůla chodí po světě a mně se vybil uprostřed focení foťák.
Tak, teď už snad jen k outfitu. Zvolila jsem outfit lehce formálnější, jelikož jsem v poslední době našla obrovskou oblibu v košilích a svetřících a vlastně ve všem tak trochu elegantním až možná formálnějším. Čím se mi ale povedlo onu formálnost rozseknout je plátěná taška od ELLE, která mi většinou slouží ve chvílích, kdy ráno spěchám a hledám něco, kam se vejde snad naprosto všechno. Měla jsem v plánu si koupit nějakou černou elegantnější kabelku, ale znáte to, v tomhle ohledu jsem jako shopaholik naprosto selhala. Ale aby outfit zase nebyl až tak nudný, zvolila jsem jako "doplněk" červenou rtěnku, která si myslím, vypadá v této kombinaci opravdu dobře.


C&A//kabát
F&F//boty
Tchibo//svetřík, legíny
thrifted//košile
MissSporty//rtěnka

You Might Also Like

2 lovely comments

  1. Kombinace svetru s kosilemi mam moc rada a rtenky jsou moje slabost, slusi ti to :-)

    ReplyDelete
  2. Krásny svetrík :) A zbožňujem tvoje jamky v lícach, sú nádherné :3
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.