BEIGE CARDIGAN

Hi lovies, vítám Vás u dalšího článku na poněkud jiné téma, než je "365days challenge" a to (opět) u OutfitOfTheDay. Původně to ...

Hi lovies,

vítám Vás u dalšího článku na poněkud jiné téma, než je "365days challenge" a to (opět) u OutfitOfTheDay. Původně to mělo být spíš takové GetReadyWithMe: Oslava narozenin, ale nakonec jsem bohužel nenafotila samotný "vznik" make-upu, ani fotku Před a Po, abych Vám k tomu napsala alespoň postup vytváření tohoto looku, který mám na fotkách. Ale tak jsem si řekla, že když už nic, tak Vám k fotce, na které je nejvíce vidět onen make-up look, napíšu, jaké produkty jsem použila.

Teď už jen doufám, že třeba naleznete inspiraci v tomto outfitu, nebo že se Vám alespoň zalíbí.



Za nafocení fotek mohu poděkovat své velmi dobré kamarádce, která měla svou uměleckou chvilku a tak díky tomu mohly vzniknout tyto fotky.



Jak jsem již minule slibovala, dala jsem si jak na outfitu, tak celkově i na make-upu více záležet.



Bunda - C&A (myslím, že byla cca za 1000,- Kč, ale nejsem si jistá)
Cardigan - C&A (tady opravdu nevím, kolik stál, dostala jsem ho od mamky)
Triko - F&F (mám ho již od června roku 2014, tehdy jsem ho pořídila za 159,- Kč)
Kabelka - je asi nejstarší částí tohoto outfitu, byla pořízena asi před patnácti lety



Legíny - Tchibo (399,- Kč)
Boty - F&F (stejné jako u minulého outfitu)



No a teď už se konečně přesuneme k mé nejoblíbenější části a to je make-up, u kterého jsem přinejmenším 45 minut. 
Jako první jsem místo podkladové báze použila krém od AVON, který mi snad jako jediný krém na planetě vyhovuje k nošení právě pod make-up. Mám ho již něco přes rok a pořád v něm je celkem nezanedbatelné množství. Ovšem co sama nevím je fakt, co budu používat za krém, až ho dopotřebuji. Kdybyste měla některá z vás dobré zkušenosti s nějakým, upozorňuji lehkým, krémem, určitě mi napište dolů do komentářů :).
Dále jsem nanesla podkladovou bázi pod oční stíny na celé pohyblivé víčko a kousek i pod okem. Abych dosáhla takového looku očí, použila jsem paletku od Sephory. Jelikož tyto stíny jsou práškové a ještě ke všemu třpytivé, make-up jsem nanášela až v podstatě nakonec. Jako první jsem použila hnědý odstín (4), který jsem nanesla na celé pohyblivé víčko a aby líčení nebylo moc suché a nevypadalo neprofesionálně, nanesla jsem stín i pod spodní řasy. Dále jsem sáhla po tmavším odstínu(5) a ten jsem dala pouze do záhybu oka, aby líčení nabralo malinko na dramatičnosti, i když to na oslavu narozenin není příliš potřeba. A jako poslední přišel na řadu narůžovělý odstín (8), kterým jsem přejela přes celé víčko, abych rozblendila tmavou v hnědou a aby přechody nebyli tak výrazné. Jako poslední jsem z této paletky použila malinko narůžovělý rozjasňovač(3), který jsem nanesla kolem slzného kanálku a pod spodní řasy do vnitřního koutku oka. 
Pak jsem se přesunula k lince, kterou jsem tentokrát vykreslovala fixou od Oriflame a nakonec řasy, na které jsem použila řasenku Panoramic od Gabrielly Salvete.
K nanešení make-upu jsem použila štětec na make-up z Rossmannu. Make-up používám od Catrice Makeup Nude Illusion v odstínu 01 Nude Ivory. Dále na zakrytí nedokonalostí jsem použila od Essence korektor StayAllDay opět v odstínu 01, který opravdu zakryje všechny nedokonalosti a hlavně v čem je mi velmi sympatický je fakt, že mi naprosto skvěle zakryje kruhy pod očima. Pak jsem obličej "vykonturovala" bronzujícím pudrem od Catrice SunGlow a růžovou do tváří přidala tvářenkou od Essence SilkyTouchBlush a všechno to zafixovala pudrem StayMatte od Rimmel v odstínu 004, který je sice tmavší, ale plní svou funkci a skutečně zmatní a zafixuje.
Na obočí jsem použila stínové duo od Essence, které nanáším pomocí zkoseného štětečku. 
A konečně na rty jsem použila červenou rtěnku od MissSporty, která mi strašně moc vyhovuje.




You Might Also Like

0 lovely comments

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.