SPORTY DRESS

Hi lovies! Vítám vás u nového článku, tentokrát na jiné téma (poprvé na jiné téma). Je to článek z kategorie OutfitsOfTheDay. Upřímně ř...


Hi lovies!
Vítám vás u nového článku, tentokrát na jiné téma (poprvé na jiné téma). Je to článek z kategorie OutfitsOfTheDay. Upřímně řečeno, tento outfit jsem fotila zhruba deset minut, jelikož neskutečně foukalo. Přijde mi tedy takový odfláklejší, horší, zkrátka ne tak propracovaný. Doufám, že příště to dopadne lépe a hlavně, že samotný outfit bude i celkově zajímavější. A nejen outfit, ale i make-up.



Jinak chci říct, že je to focené v Praze v Dejvicích, kde mi přijde, že některá místa opravdu stojí za to. Dál bych také ovšem chtěla poděkovat své milované sestře, která si během své práce našla čas a vyfotila mi těch pár fotek.

Mám tu nějak moc zfetovaný výraz.. -_-"

Na téhle fotce je celý outfit tak nějak shrnutý, tudíž můžete vidět, jak vysoká byla míra mé lenosti, prostě jsem vylezla z kanceláře, zapomněla na bundu a doplněk a nafotila pár fotek. Nudné, ale je to historicky můj první OutfitOfTheDay, takže myslím, že pro začátek dobré.


Mikina - Terranova (159 Kč po slevě)
Legíny - Tchibo (399 Kč)
Boty - F&F (netuším, kolik stály, kupovala jsem je před rokem)


A konečně jedna, kde je vidět Pražský hrad. Z téhle budovy je naprosto krásný výhled. Je odsud vidět právě "zadek" Pražského hradu, ale i Petřínská rozhledna (samozřejmě nejkrásnější pohled je večer, kdy už je tma a Petřínská rozhledna a i Pražský hrad jsou nasvíceny). A ano, na všech fotkách se tvářím stejně a mám stejný postoj, na tom zapracuju, slibuju.




Všem, kteří dočetli až do konce (a zanechali komentář) moc děkuji, vážím si toho. 

Užívejte si života a (s)mějte se!


You Might Also Like

3 lovely comments

  1. mám podobné boty ale moje jsou hnědé :) dobře sladěný jednoduchý outfit, a úplné skvělá k tomu ladící rtěnka, múžu se zeptat kde jsi ji koupila? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji mnohokrát! :) Rtěnka je od MissSporty :))

      Delete
  2. Ňufan bloguje? Hodně dobře! Placák! ✋👊

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.