Let the dreams come true!

Zdravím všechny čtenáře a čtenářky, je krásné pondělní ráno a já jsem se rozhodla, že si po stopadesáti letech znovu založím nový blog, na...

Zdravím všechny čtenáře a čtenářky,

je krásné pondělní ráno a já jsem se rozhodla, že si po stopadesáti letech znovu založím nový blog, na který budu přispívat tentokrát opravdu pravidelně. Možná se ptáte, proč pořád ruším a zakládám nové a nové blogy? Já se sama sebe také ptám. Nebylo by jednodušší mít jeden blog a ten renovovat a dělat na něm stále nové a nové věci? Bylo, ale přiznejme si, jsme ochotní obětovat několik hodin mazání starých článků, nebo je jednodušší starý blog prostě jen smazat a založit si nový? Samozřejmě, že druhá možnost je snažší a tak ji zvolí spousta z nás. Vždy, když jsem si mazala staré blogy, přišlo mi líto, že mažu tolik článků a tolik práce, kterou jsem na nich nechala, ale nakonec mě stejně ten pocit "viny" přešel a prostě jsem klikla na tlačítko "Smazat blog".  Já jen teď doufám, že mi tentokrát blogování vydrží, chtěla bych se tomu začít věnovat trochu víc až o Vánocích, kdy se mi pod stromečkem objeví nový, lepší, notebook, ale nebojte se, do té doby se zde objeví pár článků.

Na co bych chtěla tento blog zaměřit? Chtěla bych se zde věnovat té "fashion a beauty" části blogových článků a chtěla bych se možná i někam dostat. Hlavně mě blogový svět vždy hodně lákal ani nevím proč. Možná proto, že sama na několika blozích nacházím velkou inspiraci, jak ke psaní, tak už v životě.

Doufám tedy, že se třeba pár lidem mé články zalíbí a že někdo (možná jednou) bude nacházet inspiraci na mém blogu.

Zatím se mějte krásně a užívejte si života.



You Might Also Like

1 lovely comments

  1. Hodně štěstí na novém blogu :))

    Bayachick.blogspot.cz

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.