INSTA JANUARY 2016

Celý měsíc nahrávám fotky na Instagram ( @tulingerka_ ) jak divá. Proč? Protože jsem k Vánocům dostala nový telefon, což je úplně skvělý, pr...

Celý měsíc nahrávám fotky na Instagram (@tulingerka_) jak divá. Proč? Protože jsem k Vánocům dostala nový telefon, což je úplně skvělý, protože konečně můžu fotit a přidávat na Instagram kvalitní fotky. Taky proto vám teď přináším článek s menším shrnutím měsíce ledna prostřednictvím instagramových fotek. A pokud byste se chtěli společně se mnou zapojit do dalších insta měsíců, používejte hashtag #instamonthwithJoan ! A když už jsme u těch sociálních sítí, tak mě najdete i na Snapchatu a to jako @wolfietu, takže pokud chcete o mým životě vědět víc, tak sledujte i tam.



Můj insta leden začal klasicky novoroční půlnocí a jednou fotkou prskavky společně s přáním šťastnýho novýho roku. A prskavku jsem fotila asi na čtyřikrát, protože jsem schytala několik sněhovejch koulí od Davida, sestřinýho přítele, ale užili jsme si to. Během prázdnin jsme s mamkou a s Kájou jely do pražský zoo kvůli přednášce o žralocích, na kterou jsme stejně nešly, protože osud tomu tak nechtěl, za to jsme si ale užily skvělý odpoledne ve společnosti zvířat. Zoo je nádherná, když v ní není tolik lidí, to se musí uznat. Když jsme byly u mamky, měli přivézt dřevo, tak jsme ho přeskládaly k baráku a vypadalo to děsně fotogenicky, tak jsem si to nemohla odpustit. Pořád jsme měli prázdniny a já se cpala tunama cukroví a kynula a kynula. Když prázdniny skončily, já nastoupila na dva měsíce do práce, kde se mi neskutečně líbí a odkud je nádhernej výhled na Pražskej hrad, závidím těm, co mají tu kancelář s tím nejlepším výhledem na světě. Taky jsem si nemohla odpustit jednu fotku noční Prahy, která v tu chvíli vypadala tak o 100% romantičtějš než to vypadá na tý fotce. Objevila jsem dokonalou kavárnu, o který vám, pokud všechno vyjde, snad brzy napíšu. Dělají tam snad to nejroztomilejší flat white a atmosféra je tam víc než přátelská. Pak přišla obrovská rána snad pro všechny Potterheady i Nepotterheady. Zemřel Alan Rickman a lhala bych, kdybych řekla, že jsem to neobrečela. Obrečela. A ne jednou. No a asi v půlce měsíce nám přišly krásný a úžasný trička od Horsewagu, máme totiž s Kájou tričkový předplatný a tak nám celej rok jednou za dva měsíce chodí trička, na kterých nevíme co bude a kdo je bude dělat. Máme je díky Kremlovi, kterej to celý organizuje, takže pokud to někoho zajímá dál, najděte si na netu Horsewag a dozvíte se víc.
Později v tomhle měsíci se mi zalíbilo fotit budovy, nejlíp starý nebo vlastně zkrátka fotogenický budovy, taky jsem poprvý v tomhle měsíci šla na trénink a budu se stydět, ale kvůli práci jsem se na trénink dostala jenom třikrát, pak se divím, že nehubnu. Taky jsem byla poprvý v Zooťácký Výdejně radosti a koupila jsem si nádherný asi zimní boty. Měla jsem sice objednanej kabát a blazer, ale mamka se ségrou tvrdí, že mi to neslušelo a vypadala jsem až moc staře. (Miluju na Výdejnách radosti to, že k nákupu dostanete Mattoni Schorle zadarmo, protože to je jedna z věcí, pro kterou stojí za to žít.) No a pak nám nasněžilo a já měla druhý Vánoce, pobíhala jsem po zahradě v dospěláckejch dupačkách a měla #radost. Už jsme u konce měsíce a já musím říct, že když mi mamka přinesla do práce kafe, tak jsem jí málem líbala nohy, taky jsem zapomněla zmínit, že jsme byli s Arniem v kině na Osmi hrozných a že se nám to strašně líbilo, protože Tarantino prostě nezklamal a přestřelka byla a kvalitní. Během posledního lednového víkendu jsme se stali svědky skvělý show Iana Andersona a Jethro Tull, na kterejch jsme byli s Kájou a s tátou. V sobotu jsme s Kájou byli v děsně roztomilý kavárně, o který bych vám taky ráda napsala článek, takže doufám, že to taky vyjde a zamilovaly jsme se do jejich cheesecaku z bílé čokolády a jasmínu. A třicátýho prvního jsme chtěly nafotit outfit, ale ještě nevím, jak to dopadlo, protože fotky jsem si pořád neprohlídla, taky jsme strávily odpoledne učením se a psaním článků v Costa Coffee a ségra předtím k obědu udělala výborný maso se slaninou.

Doufám, že jste měli podobně skvělej měsíc jako já a že mi taky dáte vědět, který okamžiky pro vás byli nejsilnější a že se mou budete sdílet svoje okamžiky z dalších měsíců právě na instagramu pod hashtagem #instamonthwithJoan

You Might Also Like

4 lovely comments

  1. Tyhle příspěvky mě vždy moc bavili. Navíc jsi opravdu krásná. Líbí se mi tvá piha **

    ReplyDelete
  2. Vždycky obdivuju lidi, co jsou schopní svoje příspěvky na instagramu sladit do jednoho stylu :D
    Fakt pěkné :)

    ReplyDelete
  3. No krásné má drahá spolužačko! Tentokrát nezávidíš mobil ty mě (po naší zkušenosti s tamtím šuntem), ale já tobě:)

    ReplyDelete

Johanna Tulinger. Powered by Blogger.